Ett sent inlägg, förlåt.

Hej, det var ett tag sedan. Det har väl inte så hänt så mycket. Eller det kanske det har.
 
+
 
 
När jag skulle fylla 21 år så åkte jag och min pappa till Rom i Italien. Jag hade aldrig varit där innan och det kan nog vara en av det finaste städer jag någonsin varit i, faktiskt.
 
++
 
 
Jag såg världens bästa band någon gång i maj.
 
+++
 
 
Jag har nog aldrig varit så mycket sjuk som jag varit dessa månader. Förkylningar som aldrig velat försvinna, feber och influensa.
 
++++
 
 
Jag jobbade rätt mycket, med världens finaste barn och jag lärde känna Frida från jobbet. En dag tar vi en after work och dricker ca: åtta öl var och hänger med grabbarna som jobbar på fritids.
 
+
 
Jag frågar Karolina en dag, "Kan inte vi bara åka till Berlin?" och hon svarar "Varför inte?" Några dagar senare köper vi en resa till Berlin i augusti.
 
++
 
 
Det är sommar; Man äter glass, fikar, åker bort från Göteborg för att sedan längta tillbaka. Träffar nya människor och dricker öl.
 
+++
 
 
Jag är 1:a reserv på programmet jag vill läsa i Stockholm. Så förhoppningsvis i höst blir det du och jag Stockholm.
 
++++
 
 
Min moster hade sitt bröllop i Varberg, och kvällen slutade väl inte riktigt som jag hade tänkt mig kanske. Men nåja.
 
+
 
Det är väl ungefär det som har hänt, jag har väl undangömt några grejer kanske men. Mer om det någon annan dag.

Avtryck



Namn:
Jag kommer tillbaka!

E-mail:

Din bloggadress:

Dina ord:

Trackback
RSS 2.0