november.

Hej.
 
& förlåt att jag inte varit så aktiv här på ett väldigt långt tag. Jag har haft väldigt mycket i skolan & har ju det fortfarande. Men nu har jag läst mer än halva terminen & har till & med klarat mer än halva terminen. Jag tänkte att jag visar bilder & skriver vad som har hänt i det senaste.
 
+
 
 
Frida kom upp till mig i Stockholm i början på november. Helgen var fin & vi festade på fredagen & på lördagen gick vi runt på stan hela dagen & fikade. På söndagen var vi lite på djurgården & fikade ännu mera.
 
++
 
 
Jag hade VFU i sju dagar på den bästa skolan. Sen insåg jag även att jag kommer ha världens bästa yrke om 4 år.
 
+++
 
 
En helg kom Melissa hit & hälsade på, då festade vi.
 
++++
 
 
Hamburgare & öl med fina klasskamrater för att sörja att VFUn var över.
 
+
 
 
Väldigt mycket fest nästan varje helg, japp.
 
++
 
 
Stockholm i mitt hjärta.
 
+++
 
 
Har hunnit träffa finisarna Emma & Frida & lunchat med dom. Sen har jag varit på bio med två fina klasskamrater.
 
 
 

Avtryck
Har hittat orden: Therese

Hej! Halkade in & ville bara lämna ett avtryck.
Har precis kikat på fyra första delarna av Twilight,
hundra år senare än alla andra. Ska se sista delen snart.
Har du läst böckerna? Är filmerna eller böckerna bäst?
Ha en trevlig helg!

2012-12-07 @ 10:15:06
URL: http://www.vackerth.blogg.se



Namn:
Jag kommer tillbaka!

E-mail:

Din bloggadress:

Dina ord:

Trackback
RSS 2.0