Innan vi faller;

+
 
En tanke som slog mig idag när jag suttit & pluggat i 7 timmar på ett Café med en klasskompis & promenerade genom Gamla stan, var att jag nu faktiskt bor här & att jag gjort det i över en månad. Varje gång jag tänker på att jag bor här så blir jag så varm i kroppen & känner lycka. Jag trivs så mycket här, bland alla fina människor jag lärt känna & självklart dem jag kände sen innan & får träffa dem mycket oftare nu. Men det är jobbigt ibland, att många av mina vänner bor kvar i Göteborg, eller på någon annan ort. Någon jag saknar så himla mycket, är Frida. Vi var så himla vana att träffa varandra nästan varje dag på jobbet & sen att plötsligt inte göra det längre känns så himla tråkigt. På torsdag åker jag hem, hem till Göteborg & jag har nog aldrig känt en sådan saknad för den staden innan.
 
 
++
 
& Stockholm har nog aldrig varit så vackert som det är nu på hösten.
 
 
+++
 
Någon fredag efter skolan åker jag & Emelie till Willys & handlar massa mat för att laga tacos & marängswish.
 
 
++++
 
Min finaste & bästaste pappa kommer upp till Stockholm på lördagen & vi åker ut till Djurgården & promenerar. Sen äter vi ute på kvällen & har det bäst.
 
 
+
 
Dagen efter åker pappa hem till Göteborg & jag åker hem & pluggar någon timma för att sedan dricka lite öl med en fin person.
 
 
++
 
Hjärtat slår i tusen & dagen efter att jag inte sovit en blund, kanske någon timma bara, umgås jag med min fina klasskamrat.
 
 
+++
 
Jag åker hem & sover & vaknar med att jag fått ett sms där det står " Det var jättefint igår."
 
 

Avtryck
Har hittat orden: Frida

mmmmmmhmhm mer sånt här + mer fridahyllningar åh puss

Svar: Självfallet & tusen hjärtan på dig.
stillaminnyfikenhet.blogg.se

2012-10-08 @ 22:19:34
URL: http://ohmondieu.blogg.se



Namn:
Jag kommer tillbaka!

E-mail:

Din bloggadress:

Dina ord:

Trackback
RSS 2.0