Innan jag kände dig;

+
 
Det märks att det börjat bli höst nu. På morgonen när jag ska gå till skolan fryser jag nästan ihjäl & tänker att nu är det är dags för att ta på sig kappan. Men eftersom jag inte skrivit på ett tag tänkte jag berätta vad som hänt det senaste.
 

 
++
 
Jag har haft min första examination, i språkutveckling: samhäll, skol & individperspektiv. Nu är vi inne på andra delkursen i Svenskan. Jag trivs så himla bra & trodde väl kanske aldrig jag skulle säga det men alla i klassen är så fina & underbara på sitt sätt & jag trivs så himla bra där. Men även här i Stockholm så klart. Några helger så har vi varit hemma hos Linda & festat & bakat.
 
 
+++
 
Har fått ännu mer ordning här i mitt lilla rum. Dock känner jag att inneboende är någonting som jag inte vill vara så längre till. Dels för att min hyresvärd som jag bor med är väldigt social & ska prata hela tiden. Någonting som inte jag orkar. Men, jag hoppas att få en studentlägenhet snart så.
 
 
++++
 
Som jag skrev tidigare har jag så himla fina klasskompisar & på några veckor har jag blivit jättebra vän med den här fina tjejen, Emelie.
 
 
+
 
Äter oftast gröt till frukost vid Tv:n. Någon dag var det en regnbåge utanför mitt fönser & i helgen pluggade Ida hemma hos mig & fikade med massor med bullar & kakor.
 
 
++
 
I söndags träffade jag en fin Karolina som var på besök i Stockholm, även min fina barndomsvän Michaela som nu också bor i Stockholm. Vi åt den dyraste fikan någonsin i gamla stan & tvingade upp Karolina till gondolen.
 
Som ni kanske märkt, så är alla foton från min instagram. & vill ni följa mig där heter jag: Tvivelbrus.
Puss & kram.
 
 

Avtryck



Namn:
Jag kommer tillbaka!

E-mail:

Din bloggadress:

Dina ord:

Trackback
RSS 2.0