En lördagkväll.

 +
Han hämtar upp mig med en rostig gammal cykel. Jag kysser honom & läppstiftet sätter sig på hans läppar. Jag försöker ta bort det med handen & han ler lite. Han verkar vara nervös, eller han var nervös. Det kanske var därför han drack ganska många öl. Nervös för att träffa mig? Jag sätter mig på pakethållaren & håller fast mig i hans kropp. Det är kolsvart ute & det enda som lyser upp är gatlyktorna vid vägen. Mitt huvud snurrar & jag håller mig hårdare fast vid honom. Vi kommer utanför hans hus & går in i hans port & går upp till hans lägenhet. Vi står i hallen & han slutar inte kyssa mig. Jag sover ingen blund den natten. Jag går tidigt på morgonen & frågar om han vill att jag ska komma tillbaka senare. Det vill han. Han ger mig komplimanger nästan hela tiden, men jag tar inte riktigt till mig dom. Han var tydlig redan från början att jag & han aldrig skulle kunna bli någonting. Han är ganska så mycket äldre än mig & jag är ju så ung enligt honom. Sånt här går bara inte att sätta ord på, så jag vet inte riktigt.
 
 
++
Jag orkar inte riktigt bry mig om VAD det är. MEN någonting är det väl.

Avtryck
Har hittat orden: Jasmin

vart är du? saknar dina inlägg

2013-11-09 @ 18:01:26
URL: http://childhoodlight.blogspot.com
Har hittat orden: Linda

Tack för att du delar med dig, jag känner så väl igen mig själv, min blogg är nog min känslomässiga sopkorg,allt som måste ut.

Mvh Linda

2013-11-14 @ 16:23:23
URL: http://lh74.blogspot.com



Namn:
Jag kommer tillbaka!

E-mail:

Din bloggadress:

Dina ord:

Trackback
RSS 2.0