Sommar.

Hej igen. Nu var det ett tag sedan, igen. Är sämst på att blogga & inte blir det bättre på ett tag heller för på måndag beger jag mig på tre veckors tågluff. Men men! här kommer ett par bilder från den senaste månaden: 
 
 
Gosat med Lindas katt Alfred. 
 
 
Sett världens bästa Håkan på Ullevi med Lisa.
 
 
Hängt med bästisar i Göteborg. 
 
 
Sarah har varit & hälsat på i Stockholm, och vi såg då Kent på Gärdet. 
 
 
Parkhäng och sånt. 
 
 
 Kalasat lite. 
 
 
 Lärt känna massa gosiga människor på grönan.
 
Det jag önskar är att jag varit mer i Göteborg denna sommar, men har jobbat så himla mycket. Men nu åker jag ju iväg på tågluff så man får ju inte klaga. LOVAR en bildbomb & sammanfattning när jag kommer hem. Ni som vill följa resan, lägg till mig på instagram: Tvivelbrus.
 
PUSS & KRAM!
 
 

Avtryck



Namn:
Jag kommer tillbaka!

E-mail:

Din bloggadress:

Dina ord:

Trackback
RSS 2.0