Dom säger det är nåt med mitt huvud, men ingenting har någonsin varit så nära ett svar

För lite mer än en vecka sedan såg jag Morrissey med Hanna och Galina. Det var så himla fint, och jag blev så lycklig när how soon is now spelades. Efter några låtar mådde jag jätte dåligt och var tvungen att gå bakåt (eftersom jag varit sjuk)
När konserten var slut sa jag adjö till Hanna och Galina och gick hem med världens huvudvärk.

På Tisdagen träffade jag Sabina och hennes vän Marcus, vi åt i en park och sedan åkte vi till bengans.

Dagen efter åkte jag och klippte mig, sedan till kvällen åkte jag hem till Sarah och träffade lite folk.




På Torsdagen kom fina ida till Göteborg. Henne hade jag inte träffat på ett år kom vi fram till. Vi gjorde inte så jätte mycket, gick runt i affärer och försökte hitta det perfekta stället att äta på ( vilket som tog oss 2 timmar att göra)



Dagen efter kom finaste Sabina hem till mig, vi gick till liseberg för att kolla på A camp. Sedan efter vi sett dem drack vi  öl och vodka och tog en spårvagn till slottskogen och träffade fina och lite mindre fina människor.
( Har tyvärr inga bilder från den kvällen, men klicka här för att läsa Sabinas blogginlägg med text och bild)
Vi åkte sedan in till stan och Sabina åt lite Mc donalds, sedan tog vi min sista buss hem. Vi var hemma 4. En mycket fin kväll.

Vaknade upp bokstavligt talat död samma morgon, likaså gjorde Sabina. Åkte med henne in till staden för attt hon skulle ta sitt tåg hem. Sedan till kvällen gjorde jag mig iordning och åkte hem till Sarah.





Sedan när vi förfestat lite åkte vi in till storan.



 Vi dansade som galningar till bra musik och sedan var det dags att ta sista bussen hem.

Och för någon dag sedan fick jag veta genom brev från min läkare att jag har körtelfeber och det orkar jag verkligen inte med. Tack och hej för denna gången.

Avtryck
Har hittat orden: sandra

Din blogg <3

2009-07-01 @ 21:45:50
URL: http://frekvenser.blogg.se/
Har hittat orden: sandra

Du kommer få minst en, finaste du!

2009-07-03 @ 12:23:10
URL: http://frekvenser.blogg.se/
Har hittat orden: jennifer.

låter som fina dagar, synd med febern bara.

krya på dig kära du.

2009-07-03 @ 19:36:19
URL: http://deffenitivt.blogspot.com
Har hittat orden: Caroline

Sandra> tack fina du :*



Jennifer> Det var riktig fina dagar, fast jag har ingen feber längre, men jag har fortfarande körtelfeber. Har fortfarande svullen hals, tröttnet, ont i halsen, utslag på kroppen fortfarande. Men det börjar väl bli bättre. Det var mycket värre innan . tack :*

2009-07-03 @ 22:51:49
URL: http://stillaminnyfikenhet.blogg.se/
Har hittat orden: josefine

Härliga sommafoton! hoppas att du mår bättre rara du!

2009-07-05 @ 11:08:38
URL: http://senapsgul.blogspot.com



Namn:
Jag kommer tillbaka!

E-mail:

Din bloggadress:

Dina ord:

Trackback
RSS 2.0