Sommarlovet nollåtta.


Idag är det söndag, och imorgon är det dags för mig att börja skolan igen. Och jag tänkte att jag skulle sammanfatta min sommar. I början av juli var jag i Budapest med pappa, farmor och farfar. Det var roligt, men lite tråkigt att jag missade arvikafestivalen. Sen jobbade jag i 4 veckor på ett ålderdomshem, Det var kul, Fast det hände inte så jätte mycket. Satt mest vid en tv och blev beroende av "våra bästa år".

Sen så den 25 juli var det ju kent, och det var så himla fint. Jag och Sarah köade i 17 timmar, och man kan nog säga att vi var trötta. Fast det var det värt. I början av augusti var det ju dags för den efterlängtade Way out west festivalen med Galina och Johan, där vi fick se broder daniels allra sista spelning någonsin.

Nu ska jag göra mig lite te och kanske titta på en film för om några timmar är mitt sommarlov över.

puss.


Foto och redigering: jag.

Avtryck
Har hittat orden: rebecka

hur var första dan, sötis?

2008-08-25 @ 14:40:30
URL: http://understimulerad.blogg.se/



Namn:
Jag kommer tillbaka!

E-mail:

Din bloggadress:

Dina ord:

Trackback
RSS 2.0