ord.

Ord, kan någon ge mig ord. Ord som kan beskriva hur man SKA känna sig. Om någon vet hur man ska känna sig så kan den personen gärna berätta det för mig.

Vi träffades igår, och allt var lite sådär smått nervöst, ialla fall i början. Men jag tyckte det var lite mysigt endå på något sätt. Vi promenerade i 3 timmar, och när jag kom hem hade jag fått blåsor på mina stackars fötter. Vi hann även fika, jag drack te och du åt glass. Minns inte vad vi pratade om, men jag vet att vi log. Sen följde du mig till tåget och jag åkte hem.

Nu sitter jag här och vet ingenting. Ett dygn av tankar och frågor. Och ni säger att jag ska sluta tänka. Men man kan inte sluta tänka. Slutar man tänka på det ena, så tänker man på det andra. Och tänker man inte på det andra så tänker man på det tredje. 
 
Ha det fint. puss


Avtryck
Har hittat orden: Linda

jag har bara, eller bara och bara, sett dom sex gånger. varav fem gånger är i år!

skulle egentligen åkt på nio spelningar i år totalt, men mitt jobb hindrade mig från att åka!



och vi har nåt gemensamt.. dom är nämligen mina gudar också! finns inget band som "frälst" mig, så som dom har gjort!

2008-08-20 @ 22:42:17
URL: http://waitress.blogg.se/



Namn:
Jag kommer tillbaka!

E-mail:

Din bloggadress:

Dina ord:

Trackback
RSS 2.0