Way out west , lördag. Dag 2.

( Fortsättningen fortsätter)


Första artisten vi såg den här dagen var José González. Han såg jag även på siesta, och han är lite sådär mysig och speciell. Vi satt på gräset och lyssnade. 


Galina.

Sen när vi lyssnat klart på honom , lyssnade vi på kelis. Hon var inte bra, kanske mest för att jag inte gillar sån musik. Men vi hade endå inget bättre för oss.
Sen när vi lyssnat några låtar gick vi till ett ställe utanför way out west området där man kan köpa väldigt stora muffins. Jag åt inte ens en fjärdedel av min, vi alla tre fick slänga våra muffins för vi inte orkade äta upp dom.


Johan.

Jag.

Man fick fiska fiskdamm utanför festivalområdet, och då fick man såndär tygpåse där det stod " i love myspace" . I påsen fanns det en tröja med samma text, och även en regnponcho.
Vi missade caesars, eller jag missade dom. För det var jag som ville se dom. Jag missade dom även på sisesta, och det gjorde jag även den här gången också. Vi lyssnade lite på Frida Hyvönen. Hon var faktiskt bra.

Sen såg vi n.e.r.d av en slump, men det var faktiskt väldigt underhållande. Hela publiken var helt galen. Han tog upp skrikande fans på scen, som sedan får ta på hans mage. Jag stod bara och skrattade åt allt. Sen träffade vi på lite vänner, stod och dansade med dom till den där hemska musiken. Två av mina vänner blev interjuvade av MTV live, om jag inte minns fel. Sen när den där galna konserten var slut var det dags för att köa till Håkan.

Håkan var en av konserterna jag mest sett fram i mot under lördagen, men allting blir ett helvete istället. Jag blir överlyft över staketet efter andra låten. Jag som brukar klara tryck väldigt bra, gjorde inte det den här gången. Efter ha suttit med en sjuvårdare i några minuter får jag se Håkans konsert på sidan, utan något tryck. Vilket var mycket skönt, men kändes lite ensamt.

Sen träffade jag mina fina vänner igen, och vi dansar runt till the flaming lips och jag ville att de skulle vara för evigt.
Efter en rolig dansande konsert var det dags för lykke li. Hon var så bra. mycket dance dance dance, sen när konserten var slut kände jag mig alldeles för trött. Och sen var det slut.


Lykke li.


Avtryck
Har hittat orden: rebecka

lykke lu, gud hon är grym!

sjukt snygg, sjunger som en gudinna och dansar, åh jag vet inte vad! :*

2008-08-22 @ 17:29:42
URL: http://understimulerad.blogg.se/
Har hittat orden: rebecka

lykke li*

2008-08-22 @ 17:29:56
URL: http://understimulerad.blogg.se/
Har hittat orden: Caroline

> ja verkligen!

2008-08-22 @ 19:51:47
URL: http://stillaminnyfikenhet.blogg.se/
Har hittat orden: Johan :)

Åh, det var så nice den helgen. Nästa år igen right? :)

2008-08-23 @ 23:45:05
Har hittat orden: Moa

ååh lykke li var så himla himla fin och bra

2008-09-20 @ 15:38:19
URL: http://satelliter.blogg.se/



Namn:
Jag kommer tillbaka!

E-mail:

Din bloggadress:

Dina ord:

Trackback
RSS 2.0