Årets sista dag.

Om ungefär en timma är det nytt år, och året 2008 kommer aldrig komma tillbaka. Känns konstigt för det här året har varit bra. Om ungefär en timma kan jag säga att nästa år tar jag studenten och i år fyller jag 18 år, det känns märkligt.

Till min förvåning har jag faktiskt klarat mina nyårslöften, som var att jag skulle sluta äta godis, och börja träna. Känner mig faktiskt väldigt stolt över mig själv att jag klarade det. Nu ska jag ut och ta en nypa frisk luft och lyssna och titta på raketer, så hörs vi nästa år. Kram på er och gott nytt år.

(Och förlåt för min dåliga upptatering de senaste veckorna, Jag ska bli bättre nästa år)


Avtryck
Har hittat orden: josefine

hoppas att du hade ett jättefint nyår!

2009-01-01 @ 19:52:41
URL: http://senapsgul.blogspot.com



Namn:
Jag kommer tillbaka!

E-mail:

Din bloggadress:

Dina ord:

Trackback
RSS 2.0