viva la vida.

Dagen började med bråk mellan min mor och mig, fråga mig inte hur det började men jag sa nog en hel del elaka saker, förlåt mig. Ibland blir det att man inte tänker efter vad man säger när man är arg. Men dagen blev bättre när min mormor kom på besök, då vi lagade en otroligt god middag med glass till efterätt. Dagen började dåligt men slutade bra, och imorgon är det dags att börja jobba igen, vilket betyder att jag måste gå och lägga mig ganska snart. 
Sen på fredag är det kent. Och vi ska köa från 3 på morgonen, woho. Vill man ha plats längst fram så måste man vara ute i god tid (vilket är väldigt tidigt) haha!





Avtryck
Har hittat orden: alice

javisst var det ostiendefararen! :D

2008-07-20 @ 22:05:32
URL: http://sommarentogslutidag.blogg.se/



Namn:
Jag kommer tillbaka!

E-mail:

Din bloggadress:

Dina ord:

Trackback
RSS 2.0