Redan idag.

Jag undrar hur jag kommer klara mig när jag blir vuxen, jag menar är jag så här trött varje dag efter jag jobbat så kommer jag ju inte ha något liv? Det är verkligen krävande att jobba från kl åtta till halv fem varje dag. 
Igår när jag kom hem, efter jag varit och tränat somnade jag halv nio. Halv nio, hallå? jag somnar aldrig vid den tiden. Det är konstigt, det är verkligen krävande att jobba. Man förstår nu hur bra man har det när man går i skolan. Jag har faktiskt inset det nu.

På tal om nåt annat, fikade jag med Rebecka idag ( vi var med Daniel och Matilda en stund också.) Vi gick även runt i stan och vi konstaterade att när jag fått en boll i huvudet av en fotbollsnörd att vi inte gillar gothia cup och fjortisar som hänger på Gothia discot.

tack för mig!


Avtryck
Har hittat orden: ewezi

Jo men gothia dicso är ju kul :)

2008-07-17 @ 11:01:21
URL: http://ewezi.devote.se
Har hittat orden: alice

åh, tack!

några från mitt lag :)

2008-07-19 @ 16:32:05
URL: http://sommarentogslutidag.blogg.se/



Namn:
Jag kommer tillbaka!

E-mail:

Din bloggadress:

Dina ord:

Trackback
RSS 2.0