Hjälp.

Jag har inte gått ut på nästan två dagar, och jag vill aldrig mer gå ut. Jag vill inte visa mitt ansikte för någon, Människor ger blickar, och blickar är någonting jag minst behöver just nu. Lovet är slut, och jag tror jag inte klarar av att gå till skolan imorgon, varken på tisdag ,onsdag eller torsdag.  jag kommer inte orka frågorna som alla kommer att ställa, för jag kommer inte ha något bra svar. Jag har gått igenom samma sak i två dagar i mitt huvud efter svaren jag ställt till mig själv om vad som egentligen hände. Min hjärna säger bara samma sak.

Avtryck
Har hittat orden: Ashkan

Man blir lat när det e lov. När skolan börjar så vill man helt enkelt inte.



Du måste komma till teatern iaf! Vem ska skrika på mej då?;)

2008-11-02 @ 15:54:37
Har hittat orden: Lina

De låter inge bra vännen<3 Oh kom, du kan vara med mig, jag ska inte ställa några frågor! Det blir bara värre av att gömma sig, för då gör man problem större än vad dem är... Vad som nu har hänt :)<3

2008-11-02 @ 18:51:13
URL: http://linaballeriina.blogg.se/
Har hittat orden: jennifer.

Nu har jag varit på Kreta en vecka och hajar ingenting, vad är det som hänt??

Hoppas du mår bra och har tillräckligt med luft i dina lungor <3

2008-11-03 @ 12:43:36
URL: http://deffenitivt.blogspot.com
Har hittat orden: Moa

sv: tack. du är finare

och du skriver så fint! kram

2008-11-03 @ 19:51:03
URL: http://satelliter.blogg.se/



Namn:
Jag kommer tillbaka!

E-mail:

Din bloggadress:

Dina ord:

Trackback
RSS 2.0