Spelar det längre någon roll, jag orkar inte slås det är bortom min kontroll.

Nu när mitt hjärta äntligen
började må bra igen
förstörde jag allting
på en kväll

Nu är jag på botten igen
Jag ville aldrig mer hamna där igen
och det var du som hjälpte mig upp
denna veckan
och nu svek jag dig

Jag svek dem som betyder någonting
för någon jag inte ens känner
för jag var så paranoid och
trodde du kunde bli
någonting för mig

och vad ville du
av mig?

Nu gör det bara ont
och jag kan inte
lita på mig själv
längre

och jag kommer nog aldrig
någonsin kunna göra det

förlåt.


Avtryck
Har hittat orden: rebecka

du skriver fint, och om det är nåt du vill prata om så finns jag för dig! puss <3

2008-11-01 @ 21:04:11
URL: http://mademoiselle.webblogg.se/
Har hittat orden: Lina

Hej vännen. Kan jag länka till dig i min blogg? Puss

2008-11-01 @ 23:10:23
URL: http://linaballeriina.blogg.se/
Har hittat orden: Anonym

vi behöver nånting nu

som bedövar, nåt som gör att det går över



2008-11-02 @ 11:55:24



Namn:
Jag kommer tillbaka!

E-mail:

Din bloggadress:

Dina ord:

Trackback
RSS 2.0