So then I took my turn,Oh all the things I've done and it was all yellow

Vintern förra året, annandag jul närmare bestämt åkte jag och Sarah till röda sten och fotade lite, Det var så himla mysigt. Kan inte fatta att de snart gått ett år, allting har gått så snabbt, men endå inte. Ett år bara blåser iväg, det är januari sen helt plötsligt är det oktober. Och snart är det jul och allt annat jobbigt.





Foto: jag.

Nu fortsätter min lördagskväll med att kolla på prison break och dricka te. Hoppas ni har det lika mysigt som jag.

Puss


Avtryck
Har hittat orden: sarah

åh, saknar det där. Detta året med? dock var det lite kallt.

2008-10-12 @ 10:22:52
Har hittat orden: rebecka

Gud vad mysigt!

Men det är nästan helt otroligt att åren går så fort. Liksom snart är man väl vuxen och små barns mamma, haha ne kanske inte direkt men det känns som de! puss <3

2008-10-12 @ 10:42:18
URL: http://mademoiselle.webblogg.se/
Har hittat orden: Erika

snygga kort, gillar foton speciellt på Graffiti målningar, helt anna konstvärld. Coolt.

Låter som du hade mys mys igår, jag hade mys mys med. :)

Ha en fin söndag!

2008-10-12 @ 14:29:03
URL: http://erikatche.blogg.se/
Har hittat orden: josefine

åh. du fotar så vackert. fotot med fåglarna som flyger, bort eller till?, du har lyckats fånga rörelsen och det är så himla fint! hoppas att du har haft en fin helg!

2008-10-12 @ 20:36:30
URL: http://senapsgul.blogspot.com



Namn:
Jag kommer tillbaka!

E-mail:

Din bloggadress:

Dina ord:

Trackback
RSS 2.0