1a september.


Det finaste jag vet är att få titta på dig med mina försiktiga ögon som hoppas på någonting men som inte riktigt vågar.
Det är så fint att bara få titta på dig, det känns som om allting i mitt lilla huvud
bara släpper och blir ingenting, men ingenting kommer aldrig bli ingenting. Sen när jag lyckas komma tillbaka till verkligheten tvingas jag ta bort min blick från dig. Då inser jag att alla drömmar och förhoppningar är över på några sekunder, Jag andas och tittar bort för du är ingenting. Du kommer nog endast bara fylla min gråa vardag till någonting lite finare att titta på. Ingenting mer.

Någonting mer som gör min vardag lite finare är den här bloggen som ni borde kolla in, Sabinas blogg.

Det blir inget längre inlägg idag, för nu är jag alldeles för trött.


Avtryck
Har hittat orden: Ashkan

Snyft:(....Det va fint skrivet..:)

2008-09-03 @ 17:29:05



Namn:
Jag kommer tillbaka!

E-mail:

Din bloggadress:

Dina ord:

Trackback
RSS 2.0