Love, don't let me go



Jag har så mycket att berätta för er, men jag hinner inte sammanfatta 1 veckas foton och berättelser på bara några minuter. Jag behöver lite mer än så, jag hoppas ni orkar vänta för nu åker jag till Stockholm i några dagar och ser Coldplay och träffar massa fina människor. Jag hoppas ni är kvar när jag är hemma, för ni kommer knappt tro eran ögon av de ni ska få läsa.

( En liten fråga, har min blogg börjat bli så himla tråkig? såg nyss på bloglovin att jag tappat 2 prenumeranter, men ni som fortfarande läser min blogg, ni ska veta det betyder väldigt mycket för mig , tack!)

Avtryck
Har hittat orden: jennifer.

Din blogg är minsann inte tråkig!

Hoppas du får det fint i Stockholm,

njut som tusan på coldplay!

2009-08-20 @ 18:16:52
URL: http://deffenitivt.blogspot.com



Namn:
Jag kommer tillbaka!

E-mail:

Din bloggadress:

Dina ord:

Trackback
RSS 2.0