Du kommer aldrig bli dig själv mer, igen.

Jag gillar inte nätterna längre. De gör så jävla ont när jag släcker lampan i mitt rum, för det är då mitt huvud börjar gå på högvarv. Som jag är så fruktansvärd rädd för. Lägger mig ner i sängen, drar täcket över mig. Tror att det ska hjälpa, som om ett täcke skulle göra allting bra. Det trycker i magen, mår illa. Försöker tänka på andra saker, drar täcket över huvudet men det blir ännu mörkare och är tvungen att ta bort det.

Lyckas somna, men vaknar efter några timmar. kan inte andas, gråter och vill bara slå mitt jävla huvud mot väggen. Jag orkar inte mera. Jag tänker nu får det vara slut. Går upp, fram och tillbaka i mitt rum. Kollar mobilen klockan är 04.20. klockan blir 04.21. Sedan 04.22 . Tänker ännu en gång, nu får det vara slut. Klarar inte av det, ångesten kryper in i hela kroppen. Kan inte ligga stil. Säger till mig själv med hög röst " NU FÅR DU FAN LÄGGA AV, SLUTA JAG KVÄVER MIG"

Avtryck
Har hittat orden: ida

älskade du prata med mig.

2009-08-31 @ 23:30:33
Har hittat orden: Caroline

Ja. åh, jag orkar verkligen inte gömma det längre. Måste prata med nån. Allt kan bara dra åt helvete. älskar dig, tack.

2009-08-31 @ 23:47:31
URL: http://stillaminnyfikenhet.blogg.se/



Namn:
Jag kommer tillbaka!

E-mail:

Din bloggadress:

Dina ord:

Trackback
RSS 2.0