Glasögonormen reflekterar ljus, skjutsar dig hem, villkorslöst



Hej mina kära vänner. Ny vecka och det är snart jullov! vilket är på fredag, jag längtar! Idag fick jag en ny dator, eftersom igår fick min gamla dator för sig att dö på riktigt. ( fotot är inte taget från webcamen från min dator utan från kulturhistoria lektionen för någon månad sedan, så kul kan man ha på dom lektionerna..)
Förresten undrar jag ifall någon vet vart man hittar programvaran för webbcamen den går inte att hitta på datorn.. fattar ingenting. Skulle vara tacksam för hjälp! Nej nu ska jag sova för imorgon är det föreställning och så ska jag jobba in lite extra pengar.


Avtryck
Har hittat orden: elly

Söt söt söt! Du som är <3

2009-12-16 @ 18:53:11
URL: http://baraibland.blogg.se/



Namn:
Jag kommer tillbaka!

E-mail:

Din bloggadress:

Dina ord:

Trackback
RSS 2.0