In the morning.

Då var det ny vecka, och ny månad. Känns skönt. Ska snart pallra mig iväg till skolan och ha idrott och sedan Basgruppsmöte, även om jag har jätte ont i halsen. Sedan efter skolan ska jag träffa Sarah och köpa biljetter till Köpenhamn, vi hade nämligen tänkt åka dit på sportlovet. Sen ska jag plugga matte hela kvällen och lite datakunskap.

Förra veckan hade vi endast teater, vilket var roligt men samtigt väldigt jobbigt. Bråk och tjafs i klassen nästan hela tiden, som tog nästan all våran tid kändes det som. Vi hann ialla fall öva igenom pjäsen rätt många gånger, och nu verkar allt funka i allafall, jag måste bara lära mig alla mina repliker, kan nästan alla nu.

Nu ska jag äta frukost.
kram

(och jag ska bli en bättre bloggare nu, eller jag ska försöka iallafall)


Avtryck
Har hittat orden: jennifer.

Vad roligt att åka till Köpenhamn!

Det gör ingenting att det tar lite tid,

för den som väntar på något gott väntar aldrig för länge :)

Krya på dig sötfia!

KRAM.

2009-02-02 @ 18:53:45
URL: http://deffenitivt.blogspot.com



Namn:
Jag kommer tillbaka!

E-mail:

Din bloggadress:

Dina ord:

Trackback
RSS 2.0