Come with me, my love to the sea, the sea of love.

Det kanske stämmer att när man slutar tänka på saker, att det är då det saker och ting börjar bli faktiskt helt okej. Jag har nog lärt mig hur man gör,  hur man klämmer in det så långt bak in i huvudet så att man knappt vet om att det är där.



För några dagar sedan när jag vaknade mitt i natten så upptäckte jag att det börjat snöa, och jag hatar snö. Jag hatar det så himla mycket för när det snöar måste man ha bra skor, och jag är inte bra på att köpa bra skor. Jag går i ett par trasiga sommarskor. Det mina föräldrar mest tjatar på mig om är att jag borde köpa nya skor. Men jag säger att jag inte hittar någonting som passar mig. För det gör jag inte, för jag gillar inte skor som är varma om fötterna.

I söndags träffade jag Sarah för att hämta ut våra biljetter till Köpenhamn och för att gå på en fotoutställning.




Sedan efter vi varit på en väldigt intressant fotoutsällning åkte vi och fikade.

Dagen efter tyckte jag att det var kanske dags för en förändring



Och en förändring blev det.


Avtryck
Har hittat orden: s.

fint är det, kinesen :*

2009-02-12 @ 10:28:43
URL: http://runwaytoelsewhere.blogspot.com
Har hittat orden: jennifer.

Sv: Tack, jag hade lite beslutsångest där ett tag :P

Och du! Ditt hår! FINT! :D

puss!

2009-02-12 @ 12:53:41
URL: http://deffenitivt.blogspot.com
Har hittat orden: disa

jisses vad du är fin!

2009-02-12 @ 14:15:01
URL: http://englittersaga.blogspot.com



Namn:
Jag kommer tillbaka!

E-mail:

Din bloggadress:

Dina ord:

Trackback
RSS 2.0