Stockholm.

I fredags åkte vi åkte bil upp till underbara Stockholm.



Vi träffade resten av släkten och åkte till Danshögskolan eftersom min duktiga moster skulle ta sin dansexamen. Vi kollade på en otroligt bra föreställning, och jävlar vad duktig hon är.



Sedan åkte vi till en resturang och åt i flera timmar.



På lördag åkte en liten del av släkten hem och jag, mamma, mormor och morfar gick på tekniska museet. Sedan åkte vi till Götgatan där jag inhandlade lite fina kläder. Sedan började jag känna mig sjukare än någonsin och vi åkte till min mosters lägenhet och jag försökte sova men istället hade jag feberdrömmar och längtade hem till min säng.

På söndagen sov jag nästan hela vägen hem i bilen. och när jag kom hem somnade jag direkt i min säng.

Nästa dag vaknar jag upp med att hela min hals har svulnat upp så mycket att jag knappt kan vrida mitt huvud. Och jag hade tydligen halsfluss. och jag hade tydligen haft det i kroppen så länge att de svulnat ända till axlarna. Nu oroar jag mig för att läkarna har sagt fel och istället för att jag har halsfluss är att jag har körtelfeber.

Idag var det skolavslutning, och jag fick stependium för att jag utvecklats så himla mycket det här året, och för min höga närvaro, god kamratskap och positiv attityd. Känner mig inte alls glad, vill bara sova bort allt. Det känns inte som sommarlov, det var inte ens sol idag när vi slutade. Känns mer som " nu kan caroline bli sjuk, nu missar hon ingenting i skolan" Jag blir ALLTID sjuk på lov. och det skulle inte förvåna mig om jag fått körtelfeber, men jag orkar verkligen inte ligga hemma sjuk i 6 veckor.

( Hoppas inte inlägget blev alltför jobbigt och tråkigt att läsa)

Kan inte ni skriva någonting, vad som helst. Så jag får lite bättre tankar.
puss

Avtryck
Har hittat orden: sandra

du är en av de finaste jag vet.

2009-06-10 @ 23:18:13
URL: http://frekvenser.blogg.se/
Har hittat orden: s.

när du blir frisk måste vi träffas, chilla i parker och gå ut till ett bra ställe...haha.

puss

2009-06-11 @ 09:51:59
URL: http://runwaytoelsewhere.blogspot.com
Har hittat orden: Caroline

Sandra> åh, vet inte vad jag ska säga, fina du :*



Sarah> Ja det måste vi!!, jag vill bli frisk nu!!! :(



puss

2009-06-11 @ 16:31:17
URL: http://stillaminnyfikenhet.blogg.se/
Har hittat orden: Eleyonor

Stockholm låter underbart, men det är inte alltför härligt om man är sjuk. Jag åkte dit ensam i september, skulle hälsa på en kompis i Uppsala med blev jättesjuk på vägen. Kom fram febersvag och yr och snorig. Men körtelfeber måste ändå vara värre.



Jag lyckas också pricka in loven rätt bra när jag blir sjuk. Var sjuk hela jullovet, påsklovet och sportlovet i år. Nice surprise så att säga... Hoppas att du blir bättre i alla fall! Jag tycker att du ska se en massa bra filmer, läsa mysiga böcker och dricka dricka massa goda teer så känns det kanske i alla fall liiiite bättre.

Krya!

2009-06-12 @ 10:05:50
URL: http://www.eleyonor.blogspot.com



Namn:
Jag kommer tillbaka!

E-mail:

Din bloggadress:

Dina ord:

Trackback
RSS 2.0