gråsparven när hon sjunger



I fredags var jag ledig och då träffade jag Sarah. Vi köpte glass och satt i en park, och det var världens underbaraste väder. Sedan köpte vi äntligen våra tågbiljetter till emmabodafestivalen!

Sedan till kvällen åt jag, mamma och hennes pojkvän middag. Det var andra gången jag träffade honom och han kallar mig "kent tjejen"



I lördags var jag och några från min klass på liseberg och jag köpte åkband för första gången på väldigt lång tid. Vi skrattade nästan hela tiden, och det var så fruktansvärt roligt med tanke på att de var så längesedan jag åkte någonting på liseberg.

I söndags träffade jag Sarah igen och vi åkte hem till mig och hade picknick utanför mitt hus.



Imorgon är jag ledig och då ska jag träffa Sabina som besöker Göteborg! och på Fredag till söndag är jag i Stockholm! himla fint!

Avtryck
Har hittat orden: jennifer.

Nejmen!

Den näst sista bilden är kusligt lik min lördag!

Jag var i en park med mina vänner

och vi hade exakt den smaken och storleken på cidern,

jordgubbar hade vi också och ballerina likaså

(dock hade vi ballerina med lakritssmak, men ändå!)

COOLISH! hahaha. :)

2009-06-01 @ 19:42:53
URL: http://deffenitivt.blogspot.com
Har hittat orden: Emma

gott med jordgubbar!

2009-06-07 @ 17:12:49
URL: http://jumpintopuddles.blogg.se/



Namn:
Jag kommer tillbaka!

E-mail:

Din bloggadress:

Dina ord:

Trackback
RSS 2.0