Premiär i onsdags.

Som sagt den stora premiären var i onsdags och jag har nog aldrig fått en sån kick som jag fick på scen och föreställningen blev så himla lyckad, och jag har nog aldrig varit så nervös som jag var. Men som sagt det är när man är nervös som man gör allt mycket bättre. Efter föreställningen kände man sig så jävla glad och så jävla duktig för man gjorde allt så himla bra.  Detta är verkligen det jag vill jobba med. Den känslan man får på scen går verkligen inte att beskriva, men jag älskar den så jävla mycket.

Avtryck
Har hittat orden: jennifer.

Åh jag älskar den också, det är helt obeskrivbart.

När man radar upp sig och möter publikens applåder vill man aldrig gå av scenen.

Nu har jag blivit sam/språkare och hart lagt det åt sidan, men visst saknar jag det.

Kul att du känner så, fortsätt andas teater, det gör en gott! :*

2009-03-26 @ 10:35:00
URL: http://deffenitivt.blogspot.com



Namn:
Jag kommer tillbaka!

E-mail:

Din bloggadress:

Dina ord:

Trackback
RSS 2.0