Du kommer aldrig mer bli dig själv

För någon vecka sedan och några dagar fick vi i klassen veta att våran klasskompis hoppat av skolan, vi alla drappades av panik och det första vi tänkte på var "hur fan blir det med föreställningen?"  Ibland undrar jag verkligen om saker och ting är bra någon gång?

Tydligen inte.

Hon flyttade till Falkenberg och sa att vi inte fick ringa och att hon inte brydde sig om någon i klassen. Just då tänkte jag på hur mycket jag ställde upp för henne när hon fick bo hos mig när hon blivit utslängd hemifrån. Men det betydde så klart ingenting.

Det kanske är dags att sluta lita på folk?

Avtryck
Har hittat orden: malin

"Sometimes we expect more from others,

because we would be willing to do that much for them."



Fin blogg!

2009-03-04 @ 09:18:08
URL: http://justlikeviolence.blogspot.com
Har hittat orden: jennifer.

Vad tråkigt! :(

Jag tror visst det betydde något, iallafall då.

Jag hoppas pjäsen löser sig och att du vågar lita på folk ändå!

För det är rätt så viktigt.

Många kramar ner till dig och västkusten!

2009-03-04 @ 13:48:57
URL: http://deffenitivt.blogspot.com
Har hittat orden: Jonna

Nej då, man måset bara välja noga vilka man ska lita på. Och hoppas att man valde rätt. Du vet, människor kommer alltid bedra en och svika, men det är bättre att ha litat och blivit sviken. en att aldrig våga lita på nån, det tär mer på en. <3

2009-03-04 @ 22:01:59
Har hittat orden: Jonna

Nej då, man måset bara välja noga vilka man ska lita på. Och hoppas att man valde rätt. Du vet, människor kommer alltid bedra en och svika, men det är bättre att ha litat och blivit sviken. en att aldrig våga lita på nån, det tär mer på en. <3

2009-03-04 @ 22:02:00
Har hittat orden: andrea

ojojoj.. inte kul. hoppas det går bra ändå. kram

2009-03-05 @ 19:22:06
URL: http://novalie.tumblr.com
Har hittat orden: emelie

det betydde säkert någonting då ska du se. men oj, så jobbigt!

2009-03-08 @ 22:20:19
URL: http://huntingforwitches.blogg.se/
Har hittat orden: Anonym

hon sov hos dig en natt och du säger att hon bodde där. varför ljuger du

2009-04-04 @ 14:22:19



Namn:
Jag kommer tillbaka!

E-mail:

Din bloggadress:

Dina ord:

Trackback
RSS 2.0