Beautiful day



Förra onsdagen var fina Sabina här i Göteborg över dagen, det var första gången vi träffades (om man inte räknar med way out west och kent i slottskogsvallen. Men då kände vi dock inte varandra) men ialla fall när vi träffades kändes det som vi varit vänner i evigheter.

Vi promenerade igenom halva staden och du rökte , vi pratade om allting och du sa att allt skulle lösa sig med teatern och allt det andra. När du sa det kändes det som en klump i min mage bara försvann. Jag vet att allt kommer fixa sig för jag litar på dig.  Allting gick så fort och sen skulle du träffa dina föräldrar och åka hem. Du måste snart komma hit igen.

(Det blev ett kort inlägg idag, jag har NO prov och plugga till, så de kommer nog ett inlägg någon gång som sammanfattar allt som har hänt under den senaste tiden som jag inte bloggat, har väldigt mycket i skolan just nu och allt det andra i huvudet . föresten vad tycker ni om den nya designen? Jag är dock inte klar än)

Kram!

Avtryck
Har hittat orden: sabina

det var hur fint som helst alltihop! jag saknar dig redan och det känns verkligen som om vi känt varandra jättelänge :*

2009-03-02 @ 17:27:41
URL: http://avenyer.blogg.se/
Har hittat orden: andrea

fina :)

2009-03-02 @ 23:33:33
URL: http://novalie.tumblr.com
Har hittat orden: jennifer.

Vad mysigt!

Det är en fin design du har skaffat dig!

kram

2009-03-03 @ 12:36:49
URL: http://deffenitivt.blogspot.com



Namn:
Jag kommer tillbaka!

E-mail:

Din bloggadress:

Dina ord:

Trackback
RSS 2.0