Tro och tvivel

För ett tag sedan var det Håkan Hellström på liseberg, alla var där. Till och med Sarah.





Efter finaste håkan hellström spelat, åkte vi till Oliver och förfestade lite, sedan åkte
vi vidare till riorio tills de stängde.





Dagarna går så snabbt nuförtiden, jag hinner knappt fatta att det är höst och jag borde använda min höstjacka. Föreställningar rullar på och det börjar bli jobbigt, har knappt någon ork till någonting längre. Inga lediga fredag och lördagskvällar fram till nyårsafton.


Avtryck
Har hittat orden: Lina

åh tack du.

och jag försår att det inte alltid är en dans på rosor. Men jag känner mig alltid hemma i gbg, som jag föts i fel stad liksom. och jag åker dit så ofta jag kan (1 timme och 15 minuter med tåg) ibland åker jag bara dit för att skriva. gbg är liksom kärlek för mig, och musik (åh all denna musik) och pojkar med randiga tröjor och spårvagnar som man kan bli överkörd. ja Kärlek: Göteborg. (men det jag mest syfftar på är att ni har närmare till alla konsärter, här måste man betala både tåg och konsärt)

2009-10-14 @ 18:30:46
URL: http://wiretowire.blogg.se/
Har hittat orden: sarah.

fin fint var de.

2009-10-14 @ 18:32:49
URL: http://runwaytoelsewhere.blogspot.com
Har hittat orden: Fanny

tack så himla mycket!

2009-10-17 @ 10:40:45
URL: http://magicmirror.blogg.se/
Har hittat orden: Erika

HEJ HEJ missa inte de som försegår på min blogg just nu :-)tror att du skulle finnas något som du skulle vilja ha !



ha en bra lördag mvh Erika

Bara att shoppa på!




Namn:
Jag kommer tillbaka!

E-mail:

Din bloggadress:

Dina ord:

Trackback
RSS 2.0