Långa nätter

Förra lördagen hade jag förställning (som vanligt) sedan gick jag hem till ida och vi förfestade lite i hennes lägenhet. Så himla trevligt var det, vi dansade till bra musik och stod och dansade med hennes grannar fast de stod på andra sidan gården på sina balkonger.



Sedan begav vi oss till underjorden där jag träffade på de flesta människor som man brukar träffa på där.



Dansade runt som galningar. Sedan träffade vi på världens gulligaste tjejer och det visade sig att den ena flickan hette också Caroline OCH pettersson i efternamn! Detta tyckte vi var väldigt roligt. Eller ialla fall jag och Caroline.

-" NU SLIPPER JAG KÄNNA MIG ENSAM OM ATT BLI KALLAD C.P"




Träffade Oliver på dansgolvet, och vi dansade som galningar. Daniel och Lovisa var också där. Sedan när klockan blivit halv 3 tyckte jag och Ida det var dags för att åka hem! Så då åkte jag hem till henne och sov.

GLÖM INTE ATT FRÅGA PÅ I INLÄGGET UNDER!

Avtryck
Har hittat orden: cassandra

Jag borde varit med!

puzzzaH

2009-10-22 @ 22:15:46
URL: http://negativism.blogg.se/
Har hittat orden: Caroline

Cassandra> Det skulle du absolut! <3

2009-10-22 @ 22:20:17
URL: http://stillaminnyfikenhet.blogg.se/
Har hittat orden: jennifer,

har någon någonsin berättat för dig hur extremt söt du är?

2009-10-25 @ 09:37:08
URL: http://hellobenjamin.blogg.se/
Har hittat orden: CP

Åh vilka härliga bilder! Och där är ju Jonna också! :)

2009-10-25 @ 11:12:15



Namn:
Jag kommer tillbaka!

E-mail:

Din bloggadress:

Dina ord:

Trackback
RSS 2.0