Dancing queen

Way out west Dag 1:

Vaknade upp och trodde jag skulle dö, hade sovit ca: 4timmar. Åkte in till stan och träffade Sabina och anna som kom med tåget. Sedan mötte vi upp Clara och hennes vän. Åkte till avenyn och fixade våra way out west armband. Sedan åkte jag iväg några timmar och var statist i en långfilm. Sedan träffade jag upp alla igen och vi åkte hem till mig och lämnade väskor. Sen träffade jag Sarah och co och kollade på hello safride. Sedan såg vi almedal och träffade Oliver och Dayna.



Vi åkte till sejdeln och drack lite, sedan åkte vi vidare till parken och sedan efter det trängde vi oss före alla i kön på världskulturmuseet. Där inne dansade vi oss galna. Åh det var så himla kul.





Sen blev jag tvungen att gå hem eftersom mina fina vänner hade fått sitta utanför min port i över 2 timmar. Jag sprang hem på typ 15 min.

(Fortsättning följer)

Avtryck
Har hittat orden: Sandra

Vi måste verkligen ses på Håkan. Jävla sötunge.

2009-09-14 @ 18:15:43
URL: http://frekvenser.blogg.se/
Har hittat orden: Caroline

Sandra> Ja absolut! :*

2009-09-14 @ 21:33:09
URL: http://stillaminnyfikenhet.blogg.se/



Namn:
Jag kommer tillbaka!

E-mail:

Din bloggadress:

Dina ord:

Trackback
RSS 2.0