finns inte ord.


Finns egentligen inga ord. Det var väl bara tur, och lite ängla vakt. Jag har väl egentligen inte fattat att mitt liv verkligen hade kunnat gå åt helvete den kvällen. Det är nog ingenting jag direkt vill prata om för jag skäms, och hade inte ni räddat oss den kvällen hade jag inte ens velat tänka på vad som hade kunnat hända. Tack, om ni nu skulle läsa detta. Tack fina ni. Tack. Förlåt orkar bara inte blogga. jag är bara en jävla idiot. Jag har nog aldrig varit så livrädd som jag var då. Men det kanske var meningen att detta skulle hända, för att jag skulle se, och att jag skulle få lära mig.

Jag har fattat nu att livet kan bara förändras på några sekunder, några sekunder kan avgöra hela ens liv. Tack ännu en gång, det finns verkligen inte ord. Tack.

Avtryck



Namn:
Jag kommer tillbaka!

E-mail:

Din bloggadress:

Dina ord:

Trackback
RSS 2.0