dog days are over.

Way out west Dag 2 :



Jag och Sarah såg Beirut, som var så himla bra. åhh, synd att jag bara var så jävla trött hela dagen. Sedan såg vi lite andra bra band.



Såg även florence and the machine som var en av de bästa artisterna på way out west. Så sjukt bra var hon live. Åkte iväg från området med Sarah för att dricka lite, träffade Daniel och Matilda. Vi blev fulla och pepp. Dansade oss galna till röyksop. Sedan gick jag iväg för att kunna se artic monkeys. Träffade fina Cassandra och Emma och såg artic monkeys med dem. Sedan träffade jag även Alice en liten stund! så himla fint att äntligen träffas eftersom vi pratat i över 2 år! ( kanske till och med längre tid?)



Sedan blev allt slut för den här kvällen och åkte hem med Sabina, Anna och Clara.

Way out west dag 3:



Såg Patrick Wolf som var sjukt bra med Sarah och Oliver.


Det började regna och vi åkte till Burger king med Sabina och Anna. Sedan åkte vi tillbaka till festivalområdet igen för att se vampire weekend. hähä.



Sedan var vi fulla och glada och dansade till lily allen. Sedan åkte jag och Sarah till världskultursmuseet för att dansa, men det blev inte så mycket dans för vi umgicks istället med vampire weekend på balkongen. Sedan frågar de oss när vi suttit med dem i någon timma ifall vi vet var deras hotell ligger. Vi följer med till deras hotellrum och röker genom fönstret och diskuterar livet med Chris. Sedan åker jag och Sarah hem.

Sen visste jag att nu är sommaren slut.


Avtryck
Har hittat orden: emz0r

haha, så hemsk bild på mig.

du är så fin. puss.

2009-09-17 @ 11:20:04
URL: http://dinosauriedisco.blogg.se/
Har hittat orden: popluggen

sabina<3

2009-09-22 @ 11:59:14
URL: http://nanana.blogg.se/



Namn:
Jag kommer tillbaka!

E-mail:

Din bloggadress:

Dina ord:

Trackback
RSS 2.0