Here comes the sun;

I lördags träffade jag finaste människorna och dansade med dom på saturn. Vi var fulla och glada. Sen så fick Caroline huvudvärk och åkte hem med Jonna. Så jag umgicks med jp, anna och Jasmine. Det var fint och sen ramlade jag och jp runt på andra långgatan. Vi skulle komma in på stars n' bars men vi hade ingen stämpel så Jp tyckte att vi skulle försöka komma in på med saturns stämpel. Detta tyckte inte vakten var någon bra idé och tyckte att vi skulle gå därifrån. Sen såg jag kleerup och vinkade som en idiot till honom ( måste lära mig att behärska mig ) jag tror nog han tyckte vi var väldigt dumma i huvudet. Sen åt vi mat och sånt där och jag ramlade och skrapade upp mitt ben.

I måndags smsade jag Elin när jag var inne i stan och frågade om hon ville äta glass med mig. Det ville hon. Fast vi köpte ingen glass. Vi köpte en chokladboll till oss var istället och satt på en bänk i solen.




Vi pratade om hur underbart att det nu äntligen är vår. Och man blir ju så himla glad av solen och värmen. Man kan ju inte sluta le. Eller hur?




Idag så var det så himla fint väder. Vi satt ute på rasten i solen, man bara ler för nu är det äntligen vår.



Vi hade fysisk teater, som är den roligaste teaterkursen man kan läsa. Nu är vi klara med vår dans till pjäsen som vi har premiär i nästa vecka. Nu går allting fort. Jag har längtat efter det här. Snart är det sommar och allting är över.




Melissa och Sara hade gjort ett vad om att de laget som förlorade matchen i fotboll skulle få äta världens starkaste chili frukt. Melissa förlorade och jag har nog aldrig sett nåt så roligt i hela mitt liv. Det var så starkt att hon nästan kräktes. haha. Vi andra bara satt och skrattade.




Sen köpte jag mig en glass, eftersom jag tyckte jag var värd det eftersom jag fått så bra resultat på mitt religionsprov.
Sen vill jag även säga tack. Ni läsare är det finaste jag vet, blir så himla glad av era kommentarer. Ni stärker mig, väldigt mycket. Puss.

Avtryck
Har hittat orden: Linnéa

vill vara i vårsolen med dig

2010-04-14 @ 21:03:40
URL: http://mittuppeilivet.blogg.se/
Har hittat orden: Andrea - Nymphea

Åh när man kan sitta i solen vid kronhusgårdarna är det vår :)

2010-04-14 @ 21:26:34
URL: http://www.nymphea.se
Har hittat orden: M.

Älskar Smiths tröjan.

2010-04-14 @ 21:48:05
URL: http://intelikabra.blogg.se/
Har hittat orden: s

fint, som alltid. :*

2010-04-17 @ 17:36:38
URL: http://polaroidpuls.blogg.se/



Namn:
Jag kommer tillbaka!

E-mail:

Din bloggadress:

Dina ord:

Trackback
RSS 2.0