Saturday:

Igår vid 12 tiden mötte jag upp Cassandra vid fontänen. Vi begav oss snabbt in i nordstan eftersom det blåste så fruktansvärt mycket. Vi kollade runt i lite affärer och pratade om allt möjligt. Sedan köpte vi en varsin glass och gick ut i blåsten:





Vi satte oss på en bänk och det blåste så mycket att mitt hår stod åt alla olika håll. Så vi bestämde oss för att ta oss in i värmen igen.




Sedan när klockan blev kvart över två mötte vi upp Elin och Cassandra åkte hem för att baka kanelbullar och jag och Elin åkte till biblioteket för att plugga lite.




Efter vi pluggat ett litet tag orkade vi inte mer. Så vi begav oss till en thairestaurang, där jag bjöd Elin på mat som en liten försenad födelsedagspresent.




Det var så himla gott. Sedan åkte vi hem och jag kände att nu var det dags för mig att bli sjuk. Så nu ligger jag här i min säng jätte förkyld och ont i halsen och är hur trött som helst. Jag blir ALLTID sjuk vid fel tillfällen. Vi som har premiär på tisdag. Helvete.

Avtryck
Har hittat orden: cassandra

caroline, jag ser ju retard ut på riktigt när jag ler sådär skevt...haha :(

2010-04-21 @ 19:15:14
Har hittat orden: Linnéa

(här söade det idag, inte ok, fick inte ha mina solglas, så doktorn kan glömma att jag ska gå ut mer)

menmenmen åh fina jag vill berätta något vackert och fint för att göra dig glad, men jag mår sådär dålgt igen du vet och ingenting känns vackert. eller så känns det som om jag skulle av misstag förstöra något vackert genom att använda mig av fel ord. MEN i ett försök: Du är fin, du gör mig glad och jag behöver höra dina ord ibland, helt tokigt är det. men puss, vi syns i vårsolen om jag kommer härifrån :*

2010-04-22 @ 00:11:49
URL: http://mittuppeilivet.blogg.se/
Har hittat orden: Joanna

är det där parishjulet i göteborg??

de har redan fått upp den alltså..

2010-04-25 @ 14:36:07
URL: http://susochdus.blogg.se/



Namn:
Jag kommer tillbaka!

E-mail:

Din bloggadress:

Dina ord:

Trackback
RSS 2.0