Allt jag ville vara behöll jag alltid för mig själv

I lördags förfestade jag och Elin hemma hos henne, medans vi tittade på melodifestivalen. Sedan begav vi oss vidare till Stars end bars, där träffade vi finaste Caroline och Jonna. Vi dansade hela natten tills klockan blev tre.





Sen ville två killar att jag och Elin skulle följa med dom och bada i havet i Askim, och göra inbrott i ett hus. Det tyckte vi inte var en sådan bra ide så vi åkte hem och sov i våra egna sängar istället. Det var den kvällen det!

Nu ska jag plugga, och sedan se på skins.

Avtryck
Har hittat orden: cassandra

hahah åh!

jag var påväg till stars n'bars i lördags ju! fast jag visste ingen som skulle dit :(

2010-02-08 @ 22:41:37



Namn:
Jag kommer tillbaka!

E-mail:

Din bloggadress:

Dina ord:

Trackback
RSS 2.0