ingenting speciellt, egentligen

Det känns som ett svart moln följer efter mig, som det regnar dag och natt

Kanske därför mina ögon känns så tunga,

Nej jag vet ju varför det gör det

 

Mina känslor, stoppar jag under min säng, eller kanske under mattan eller kanske snarare

långt bak i huvudet

Men igår kunde jag inte hålla kvar det

 

Mina ögon svider

så fruktansvärt mycket


Avtryck
Har hittat orden: Mimounah

Du är fin Carro, nu sitter jag och lyssnar på din och Ashkans heta diskussion. Hoppas du mår bättre snart, den här årstiden drar ju ner oss alla i mörkret.

Har hittat orden: M.

Din blogg får inte dö. Dina ord är för fina för det. Det kommer en sommar snart och den hjälper litegrann mot tårfyllda ögon och hjärtesorg. Faktiskt.

2010-02-11 @ 19:52:40
URL: http://intelikabra.blogg.se/



Namn:
Jag kommer tillbaka!

E-mail:

Din bloggadress:

Dina ord:

Trackback
RSS 2.0