Lördag

Min lördagskväll såg ut ungefär såhär:




Jag, Caroline, Oscar, Linnéa, Jp och sedan även Melissa förfestade på PC och hade det hur trevligt som helst. Sedan begav sig Jp ut på andra äventyr och även melissa med. Men vi andra fortsatte våran kväll på My darling YOUs releasefest på storan.




Vi satt i rökrummet och pratade om JPs döda hamster, som han matade med köttbullar. Inte så konstigt att den dog. Haha.




På storan dansade vi som galningar och var glada.  Sedan umgicks jag med gitarristen och trummisen i vapnet tills det stängde.

( förlåt för min dåliga upptatering, tack vare det har jag tappat en läsare. Antar jag? jag ska berätta allt för er någon dag när jag har tid och ork. Puss)

Avtryck
Har hittat orden: Linnéa

fin kväll egentligen



(och inte alls konstigt att den dog)



2010-02-03 @ 02:35:15
URL: http://mittuppeilivet.blogg.se/
Har hittat orden: lojsan

fint. vi måste ses typ i helgen? ska du ut eller vad händer??

/lovisa

2010-02-04 @ 00:32:54



Namn:
Jag kommer tillbaka!

E-mail:

Din bloggadress:

Dina ord:

Trackback
RSS 2.0