Teaterkväll.




I torsdags hade jag och min klass fått fribiljetter till musikalen " The procucers - det våras för Hitler" på lorensbergsteatern. Alla fick ta med sig en extra person, vilket blev att jag tog med mig min mamma eftersom det var hennes födelsedag. Föreställningen var så himla bra och jag skrattade så mycket att grät. Jag rekommenderar verkligen att se den! åh!!

Resten av veckan har gått så fruktansvärt fort, i fredags var jag full på pustervik med Jp och 2 av hans vänner. Igår låg jag hemma och trodde verkligen att jag kommit till helvetet. Men att få se på skins hjälpte mig ganska mycket. Idag är mina planer att äta köttbullar på ikea! sen måste jag hem och skriva 2 läsloggar och läsa manus. Det är 3 veckor kvar till våran premiär i vårt projektarbete och jag börjar snart få lite smått panik eftersom vi har bara hunnit repa 5 scener av 15.

Avtryck
Har hittat orden: Madeleine

svar: Ja, det ser jag fram emot! :*

2010-02-28 @ 19:15:56
URL: http://maddemodig.blogg.se/



Namn:
Jag kommer tillbaka!

E-mail:

Din bloggadress:

Dina ord:

Trackback
RSS 2.0