you can't hurry love






I lördags kom elin hem till mig efter jag haft gäster hela dagen, vi drack vin och sedan åkte vi till saturn som hade kentkväll.

Nu är det andra dagen på sportlovet och jag är jätte förkyld ( igen ) och kan knappt prata. Jag måste göra 9 läxor på det här lovet och jag har inte ens börjat. Det är nog kanske dags med det nu, sen imorgon ska jag och Sara träffas och plugga och dela ut CV till massa ställen där vi kanske kan få ett sommarjobb.

Avtryck
Har hittat orden: Madeleine

Men oj! Haha. Alltså jag har följt din blogg ett tag nu. Men nu ser jag att det är dig jag såg på Saturn ju. Jag har en bild på dig på min blogg, haha! :D

2010-02-16 @ 18:15:58
URL: http://maddemodig.blogg.se/
Har hittat orden: SARA

Wiiiiiiiiiiiihoooooooo de e jag de e jag !!!! hahahaah

2010-02-17 @ 00:16:21



Namn:
Jag kommer tillbaka!

E-mail:

Din bloggadress:

Dina ord:

Trackback
RSS 2.0