Det kallas chocktillstånd när orden bränns inpå bara skinnet

Jag ringer dig idag, för vi har inte pratat på ca: 3 veckor. Det slutar med exakt samma sak som för 3 veckor sedan att jag blir sur och slänger luren i örat. Du har blivit så jävla egoistisk. Jag behöver ändå inte bo hos dig mer för det är ju det du vill.

dra
åt
helvete

Avtryck
Har hittat orden: Caroline

<3

2010-01-26 @ 09:31:49
Har hittat orden: jennifer

jag har inte haft feber på ganska länge dock, kan det vara det ändå?

2010-01-28 @ 20:11:00
URL: http://mintpastillers.blogg.se/
Har hittat orden: jennifer

sv:tack så mycket!

alltså, jag är precis klar med min tredje kur nu, på de andra gångerna så har halsont & svullnaden kommit tillbaka dagen efter men nu har jag inte känt något och det har gått två dagar sen jag slutadepeppar peppar ta i trä

det känns som att jag är påväg att bli frisk igen nu.



de har inte tagit blodprov, nej. men de tog ju halsprov varje gång som visade att det fanns halsluss-bakterier kvar. jag hade gått förkyld mer än en månad innan jag gick till läkaren och det visade sig att jag hade halsfluss så den var ju rätt kraftig då. usch nu babblar jag bara på, men om jag känner mig sämre igen springer jag iväg och tar ett blodprov.

2010-01-29 @ 11:21:42
URL: http://mintpastillers.blogg.se/



Namn:
Jag kommer tillbaka!

E-mail:

Din bloggadress:

Dina ord:

Trackback
RSS 2.0