ett tidsfördriv att dö för



Idag ska jag försöka ta mig ut från den här lägenheten som jag har varit inne i över en vecka. För som inte vet om vad som har hänt så skadade jag min knäskål förrförra lördagen på underjorden och har knappt kunnat gå sen nu.
Det är "Gangs of Gothenburgs" sista föreställning idag, för alltid. Jag kan ju inte vara med på den men det ska vara någonsorts "hej då" middag efter föreställningen som jag ska försöka ta mig till, om jag nu inte lyckas ramla på vägen dit.

Sen är det snart skola igen, och vad har jag hunnit göra på lovet egentligen? hunnit vara sjuk, vara frisk i ungefär en dag för att sedan skada mig och sedan vara hemma hela resten av lovet. Nog om detta.


Avtryck
Har hittat orden: M.

Åh illa hörru.

2010-01-07 @ 00:26:30
URL: http://intelikabra.blogg.se/



Namn:
Jag kommer tillbaka!

E-mail:

Din bloggadress:

Dina ord:

Trackback
RSS 2.0