we don't sleep when the sun goes down;

En tisdag träffar jag maja och vi sätter oss på en uteservering på linnegatan och dricker öl.




Det var nog där jag insåg att det är så här sommaren ska vara. Sitta på en uteservering och dricka billig öl. Och bara vara.




Efter en liten stund dyker Lotta också upp med hennes vänner och vi dricker i all hastighet för att gå vidare till slottskogen och träffa lite andra människor.

såhär såg det ut:








En dag senare träffar jag min Melissa.





Allt är som vanligt, mer behövs inte. För det är så det ska vara. Jag berättar om Stockholm och kan inte sluta le. Det är bra nu, det finns ingen som drar ner mig på noll mer. Det är slut med det nu.

Nästa dag vaknar vi upp vid halv ett och gör oss i ordning och åker in till stan för att äta thaibuffé.








Avtryck
Har hittat orden: Ina

Vackra bilder och fina ord. Och fina små äventyr.

2010-08-02 @ 14:36:59
URL: http://www.winterbarn.blogspot.com
Har hittat orden: ida

sv: åhmen tack du fina!

2010-08-03 @ 14:51:01
URL: http://thepetei.blogg.se/



Namn:
Jag kommer tillbaka!

E-mail:

Din bloggadress:

Dina ord:

Trackback
RSS 2.0