skisser för sommaren;

ONSDAG:

ALLAS RÄDDNING KOMMER. Det är helt makalöst och det går väl inte att säga så mycket mer, som det brukar vara. EN PLATS I SOLEN.

Åker in till staden för att träffar min finaste och bästa vän för att bli bjuden på middag.




Vi äter oss proppmätta på revbensspjäll och glassbuffé. Sedan kramar jag om henne och tänker att hon är den finaste jag har.

Träffar Sarah och åker på förfest hemma hos Jp, Anna , Louise och Fanny.



Åker vidare till kontiki och träffar Jonna. Vi gör ett musikquiz, som vi alla sedan ger upp.




Kontiki blir tråkigt och vi åker till styrbord babord och dansar fram till klockan tre.

TORSDAG:

tvättar och är bakfull och känns som jag ska dö. Melissa räddar mig med att åka in till stan och fika med henne och två stycken flickor från min gamla klass.

FREDAG:

Vaknar upp i en tom lägenhet. Ensam hemma hela helgen. Pappa kommer på besök och vi äter sill och potatis. Sedan åker vi iväg till liseberg och åker balder, lisebergsbanan och höjdskräcken.



LÖRDAG:

Badar för första gången med favorittjejerna från min gamla klass. Mitt hår luktar saltvatten när jag kommer hem och inser att det faktiskt luktar gott och sommar.

Avtryck
Har hittat orden: sarah...h.h..h

puss.

2010-06-27 @ 01:17:19
Har hittat orden: Jasmin

du är så söt.

2010-06-27 @ 16:01:47
URL: http://childhoodlight.blogspot.com
Har hittat orden: julia

åh vad somrigt och fint det låter.

2010-06-29 @ 23:24:16
URL: http://allthosefrozenstrawberries.blogg.se/
Har hittat orden: amanda

fint och du är så fin.

2010-07-26 @ 13:34:48
URL: http://krossade.blogg.se/



Namn:
Jag kommer tillbaka!

E-mail:

Din bloggadress:

Dina ord:

Trackback
RSS 2.0