The war between us

Den 18 juni:




Träffar Cassandra på förmiddagen. Vi går längst kanalen ut till hamnen, pratar och fotar.



När det blir till kväll kommer JP hem till mig. Vi dricker lite vin och öl. Sedan åker vi ner till stan för att festa på styrbord babord. Men så blev det inte för vi ville inte betala inträde. Istället hamnar vi på en jobbig svartklubb på röda sten i ett berg/tunnel. Vi fick stämplar på kinderna, dansade till dålig musik och drack äcklig öl. Sen orkade vi inte vara där längre så vi åkte till avenyn och åt mat istället.

Vid fyra tiden springer jag nästan hela vägen hem i regnet. (som vanligt eftersom mina bussar slutar ju alltid gå när jag ska hem)

- " Alkohol kommer aldrig dölja någonting. Det förstärker bara "

Halv fem öppnar jag dörren till mitt hem. Hör min mammas röst. Smyger in på toaletten och hänger upp mina blöta kläder. Kryper sedan ner i min varma säng med mitt våta lockliga hår. Somnar, men de känns knappt som jag sover eftersom jag vaknar minst 20 gånger den morgonen.



Den 19 juni:

Startar min mobil och skriver:

"- Varför drömma om någonting jag redan kan?"

Den 21 juni:

Går iväg till biblioteket. Försvinner bland alla böcker, och gömmer mig från alla människor.




Jag lånar en bunt med olika böcker. 2 stycken av min favoritförfattare och sedan 2 stycken med intressanta titlar.

Den 22 juni:

Inser hur jävla fina ni är. Ser det här och blir så glad:

"Alltså vet du hur glad jag blev av din kommentar? din blogg är helt fantastisk, dina texter och dina bilder och att höra det av någon som dig är typ over the top. Tack så hemskt mycket."

Jag?




Tack så hemskt mycket. Jag blir så jävla rörd av varje ord ni skriver. Det betyder så fruktansvärt mycket.
(och jag menar det)

Avtryck
Har hittat orden: Ronja

Mösseberg är nice mhm. Vi för det mesta oftast i Falköping men någon dag ska vi se till att komma till Göteborg och då festar vi mhm!

2010-06-22 @ 20:41:09
URL: http://thedoors.blogg.se/
Har hittat orden: M

hela du är fin. du förtjänar fina ord. enkel logik.

2010-06-22 @ 22:05:06
URL: http://intelikabra.blogg.se/
Har hittat orden: Lina

Jag älskar din blogg Caroline och du är en så fin o klok vän jag vill ta en promenad på stan igen o prata om allt o ingenting och kanske ta en kaffe på något mysigt café vi går förbi många soliga sommar kramar <3

2010-06-24 @ 15:16:05
URL: http://linaballeriina.blogg.se/
Har hittat orden: Ashkan

:)

2010-06-26 @ 01:03:02
Har hittat orden: matilda

du är så himlahimladuktig.

2010-06-26 @ 11:52:05
URL: http://somsnus.blogg.se/



Namn:
Jag kommer tillbaka!

E-mail:

Din bloggadress:

Dina ord:

Trackback
RSS 2.0