Tisdag, onsdag, torsdag:

I tisdags mötte jag upp min bästa vän i stan för att gå på provfilmning:






Efter vi varit på provfilmning åkte vi till hard rock och åt världens godaste hamburgare och satt och pratade om sånt vi brukar prata om.




Sen när vi suttit där i några timmar så satte vi oss vid kanalen. Men det blev inte speciellt länge för det kom en jobbig gubbe som sa att vi var dracula.



I onsdags träffade jag Sarah för att åka till andra långgatan och köpa öl. Vi satte oss i kungsparken och ölade. Sedan kom Daniel, Andrea, Sandra och Oliver.







Sedan hamnade jag och Sarah och Niklas på Sejdeln.




Träffade med en fin Karolina. Sen gick det som det brukar göra för mig.



Kvällen slutade med att jag trodde jag tappat bort min mobil när vi åt på ett kebabställe. Sen gick jag och Sarah hem till mig och somnade vid tre.

Igår mötte jag upp Jonna för att titta på när vår finaste Caroline skulle ha utspring.




Jag och Jonna bestämdes oss för att vi skulle se när hennes klass var galna på götaplatsen så vi åkte dit och väntade på deras flak skulle komma. Det var helt galet. Haha.



Sedan begav vi oss hem till Carolines studentmottagning och åt massa med god mat.

Avtryck
Har hittat orden: sarah.

fint

<3

2010-06-05 @ 16:51:15
Har hittat orden: Anonym

Så du bor i göteborg? vad fint

2010-06-13 @ 09:40:28
URL: http://http:/daniellaskywalker.blogg.se



Namn:
Jag kommer tillbaka!

E-mail:

Din bloggadress:

Dina ord:

Trackback
RSS 2.0