the sky could be blue, I don't mind, without you it's a waste of time

Fredag:




Finisarna ( Caroline och Jonna ) och jag förfestade hemma hos Caroline. Sedan åkte vi vidare till Pustervik på järntorget för att dansa lite och lyssna på musik. En fin fredagskväll med världens underbaraste flickor.

Resten av helgen pluggade jag och åt med min pappa på restaurang. Nu är det onsdag och snart är det kent med Cassandra. mhm!!! så fint. Och snart får jag träffa min sarah, som jag inte träffat på 3 månader.


Avtryck
Har hittat orden: Linnéa

pusssssssss. jag kom nyss till gbg, måste snart tillbaka, ska helst inte vara själv typ, allt är så konstigt åhåh. vet inte vad jag ska säga. men ses nästa vecka? sen åker jag tillbaka. :*

2010-03-17 @ 23:42:33
URL: http://mittuppeilivet.blogg.se/
Har hittat orden: emsanem

Jätte fin blogg.. med vackra foto å underbara ord..

2010-05-06 @ 22:45:49



Namn:
Jag kommer tillbaka!

E-mail:

Din bloggadress:

Dina ord:

Trackback
RSS 2.0