En ny start, jag tänker nya tankar men allt det där du föll för finns fortfarande kvar;



Borde egentligen börja tänka på vad jag vill göra efter sommaren, men hur ska man kunna veta det när man bara är arton år? snart nitton.




Det som snurrar i mitt huvud, dag och natt. Och som gör mig illamående är;
- Vad ska jag göra sen?



Mina föräldrar säger, gör det och det. Men det är så lätt att säga vad andra ska göra. Men vad vill man själv egentligen? lär mig. Hur vet man vad man vill?

Jag åker till skolan. Kan inte längre göra det jag gjort i 2,5 år, eftersom jag är så fruktansvärt trött. Jag är trött på att det aldrig känns som det ska ta slut. Jag vet att 2 månader går fort, men det kan ändå gå så fruktansvärt långsamt. Just nu går det så långsamt.



Jag drömmer om våren och när allting har sitt slut. Allting har ett slut.

- "Snart är det över, snart..."




Teaterlektionera är någonting jag inte längtar efter längre, jag skulle nästan hellre ha en naturkunskapslektion istället. Jag kan ingenting. Jag har aldrig känt mig så dålig på någonting jag förut tyckt varit så roligt. Det märks att vi alla i klassen är så trötta. Ingen av oss orkar ge 100% på det vi älskar som allra mest.

Men det kanske är meningen att det ska vara såhär under sista året. Jag vet inte.

Avtryck
Har hittat orden: FRANK

de sista månaderna kommer att gå så himla fort, för snart är det vår och då blir allting ljust och mycket lättare. jag lovar.



fina tuss. jag stannar i göteborg till på lördag! :*

2010-03-23 @ 21:57:22
URL: http://pulsurbalans.blogg.se/
Har hittat orden: Mimounah

<3

Har hittat orden: gabriella

åh jag hatar att man alltid längtar bort och framåt men alltid tänker bakåt på fina dagar som varit och att man aldrig vet hur man tar sig någonstans. jag är 22 och vet vad jag vill göra men det är ändå lika svårt att ta sig dit. men det kommer, för oss alla. de två sista månaderna kommer gå jättefort och när studenten väl är över kommer du minnas den sista tiden som något jättefint och man saknar det jättemycket. din blogg är jättefin : *

2010-03-24 @ 15:03:50
URL: http://gabriellasofia.blogg.se/
Har hittat orden: Linnéa

puss <3

2010-03-25 @ 15:13:25
URL: http://mittuppeilivet.blogg.se/
Har hittat orden: Andrea - Nymphea

Ja precis! Nu satte du ord på hur jag känner. Börjar med få lite panik ...

2010-03-27 @ 23:34:49
URL: http://www.nymphea.se
Har hittat orden: Andrea - Nymphea

Älskar bilderna förresten, för dom påminner mig om alla regniga dagar i Härlanda, som visserligen inte var så kul just då, men lite nostalgiskt att se tillbaka på ;)

2010-03-27 @ 23:36:01
URL: http://www.nymphea.se



Namn:
Jag kommer tillbaka!

E-mail:

Din bloggadress:

Dina ord:

Trackback
RSS 2.0