Påsklov;

Den här vintern har varit nog den längsta någonsin, men nu är det snart dags för att göra beslut om vad man ska göra inför hösten. (Varför ska man redan nu bestämma sig så snart?)




Det närmaste jag kan komma lov, är på fredag. Och det ska bli så underbart. Att få sova. Äntligen.



Men så jätte mycket lov lär det nog inte bli eftersom jag har väldigt mycket att plugga. Jag ska även söka sommarjobb och jag ska anmäla mig till lite kurser inför höstterminen. Jag har svårt att bestämma mig vad jag vill läsa. Mina val är just nu är;

Svenska språket
Litteraturvetenskap
Retorik och skriva



Men jag vet inte. Ska kolla lite närmare på det och hoppas det blir bra. Om ni undrar varför jag bara ska söka en kurs så är för att jag inte vet vad jag vill bli än, riktigt. Eller jag vet. Men jag vet inte om jag orkar plugga i 5 år just nu. Så därför tänkte jag mig att en kurs skulle räcka och läsa. Och sen till Vårterminen kanske jag börjar jobba lite, jag vet inte än.. sen till sommaren vill jag resa.

Fast förstås lite roliga saker ska jag ju göra på lovet. På fredag ska jag träffa Sarah och sen på lördag åker jag till Skövde och umgås med min pappa och vår släkt. Sen i veckan ska jag hinna träffa Elin och Caroline. Sen är det inte så mycket mer inplanerat.

och förresten imorgon är vår projektredovisning klar! ÄNTLIGEN!

Vad ska ni göra på lovet?

Avtryck
Har hittat orden: M.

retorik och skriva, hur lång är den?!

2010-04-01 @ 21:37:34
URL: http://intelikabra.blogg.se/
Har hittat orden: MANGO

Jag ska också tänka på vad som ska ske i framtiden! Kommit fram till en del saker, jag tror jag ska läsa tyska för nybörjare, sån språknörd jag är. Retorik kursen verkar spännande! Gillar sådant och litteraturvetenskap låter också kul! Jag funderar lite på kulturvetarlinjen också men precis som du så är jag inte så sugen på en lååång utbildning så här rak på pannkaka liksom. Utan det ska bli lite chill, för det är man värd efter alla dessa år!



Kram och lycka till du! :)

2010-04-04 @ 21:34:24
URL: http://mango.blogg.se/
Har hittat orden: Josefin

åh! haha, älskar katten i bild 1 :D

2010-04-05 @ 20:00:38
URL: http://kroniskeufori.blogspot.com



Namn:
Jag kommer tillbaka!

E-mail:

Din bloggadress:

Dina ord:

Trackback
RSS 2.0