No sound but the wind

På kristi himmelsfärds dag åkte jag, min mamma och hennes pojkvän till Varberg för att fira min morfars 65 års dag. Vi åt smörgåstårta och tårta, och träffade hela släkten.



I fredags var jag och klippte mig och jag vet inte om jag gillar det eller inte. Fast det var bara för att frisören gjorde massor med lockar, som jag absolut inte passar i. Jag inhandlade även det sista inför balen med Melissa och gjorde ett nytt försök att äta sushi. Jag fick även en tidig födelsedagspresent av min pappa och mamma, eftersom jag behövde en liten kamera till balen. (Min andra gick sönder förra veckan)



I lördags var jag hemma hos Caroline och förfestade med lite vin innan vi begav oss till pustervik för att se på The mary onettes.





Konserten var så himla fin och bra, men blev lite ledsen att de inte alls spelade många låtar.



Vi åkte nästan direkt efter konserten var slut, eftersom vi båda var väldigt trötta och hungriga.


Avtryck
Har hittat orden: I

Jag lovar dig , att du vistt passar i lockar, för jag såg dig baby! Bara på kort, men du är/var jättejätte fin! Galet snygg som alltid! <3

2010-05-16 @ 13:07:00



Namn:
Jag kommer tillbaka!

E-mail:

Din bloggadress:

Dina ord:

Trackback
RSS 2.0