just say yes.

Hej på er. Jag lever, tror jag.

Hela veckan har gått fort. Jag har tentapluggat nästan hela tiden. Men utöver plugget har jag: Varit förkyld. Blivit övertalad att följa med på en partybåt till Riga i December. (jag kommer dö) Varit på teater och sett "klaras resa" på stadsteatern som jag rekommenderar alla att se! så himla himla bra. Jag skrattade och jag grät. Snälla ni se den.

I dag träffade jag en gammal klasskompis som jag inte träffat på jätte länge:



Vi gick på bio. Och såg en sådan där typisk amerikansk komedi. Inte riktigt min grej men det var trevligt ändå. Kul att jag för engångskull inte var den som skrattade högst i biosalongen.




(och jag har köpt en ny höstjacka.)



Sen när bion var slut promenerade vi till hamnen.



Tack och adjö för den här gången.

Avtryck
Har hittat orden: madde.

åååååh jag dör lite. du är fin och din höstjacka är exakt en sådan jag letat efter i flera år men inte funnit. om du vill så får du gärna maila mig eller svara här vart man kan få tag på en sådan. (och du får förlåta mig.. låter ganska oförskämt att fråga ut folk om vart de köpt de och de...)

pus

2010-10-09 @ 00:31:14
Har hittat orden: josefine

hoppas tentaplugget går bra gullis!

2010-10-10 @ 14:08:28
URL: http://senapsgul.blogspot.com
Har hittat orden: danni

vad fin du är.

2010-10-10 @ 18:59:28
URL: http://fuckyeahskinnybitch.blogg.se/
Har hittat orden: isabell

åh, finis jackan!

2010-10-13 @ 20:17:08
URL: http://sistabussenhem.blogg.se/



Namn:
Jag kommer tillbaka!

E-mail:

Din bloggadress:

Dina ord:

Trackback
RSS 2.0